Zasady dotyczące zwrotów
§ 6. Reklamacje, zwroty
1. W przypadku chęci zwrotu lub reklamacji Towaru, Klient powinien odesłać Towar, załączając odpowiednie formularze wskazane w ust. 2 pkt. 3, na adres sklepu internetowego:
Sklep Internetowy Lokaah, ul. Trakt św. Wojciecha 395, 80-007 Gdańsk.
2. W przesyłce, o której mowa w ust. 1, powinny znaleźć się:
o zwracany towar;
o dowód zakupu w postaci paragonu lub faktury, jeśli taka była wystawiona;
o wypełniony i podpisany formularz zawierający oświadczenie o odstąpieniu od umowy sprzedaży lub reklamacji, jeśli towar jest reklamowany, z podanym numerem konta do zwrotu dokonanej przez Klienta płatności w przypadku przyjęcia zwrotu lub uznania reklamacji.
3. Formularz odstąpienia od umowy – POBIERZ FORMULARZ PDF
4. Formularz zgłoszenia reklamacji - POBIERZ FORMULARZ PDF
5. Zwroty środków realizowane są przez Sprzedawcę w terminie 14 dni po otrzymaniu Towaru oraz wypełnionego Formularza zawierającego oświadczenie o odstąpieniu od Umowy sprzedaży lub też pozytywnego rozpatrzenia reklamacji.
6. W przypadku zgłoszenia reklamacji należy określić wadę, jaką zdaniem Kupującego Towar posiada, żądania wobec Sprzedającego oraz jeżeli to możliwe – udokumentować rzeczoną wadę oraz przedstawić dowód zakupu Towaru w Sklepie Internetowym.
7. Sprzedawca obowiązany jest udzielić odpowiedzi na reklamację w terminie 14 dni od dnia jej otrzymania. Jeżeli nie udzielił odpowiedzi w ww terminie uważa się, że uznał reklamację.
8. O przyczynie nierozpatrzenia reklamacji Sprzedawca niezwłocznie powiadomi Klienta.
9. Sprzedawca jest odpowiedzialny wobec Konsumenta, a także Przedsiębiorcy indywidualnego za brak zgodności Towaru z Umową sprzedaży na odległość na zasadach, które wynikają z ustawy z dnia 30.05.2014 r. o prawach konsumenta.
o Sprzedawca ponosi odpowiedzialność za brak zgodności Towaru z Umową sprzedaży zawartą na odległość istniejący w chwili jego dostarczenia i ujawniony w ciągu dwóch lat od tej chwili, chyba, że termin przydatności Towaru do użycia, określony przez Sprzedawcę jest dłuższy.
o Sprzedawca dokonuje naprawy lub wymiany Towaru w terminie 14 dni od dnia uznania reklamacji. Koszty naprawy lub wymiany, w tym w szczególności koszty opłat pocztowych, przewozu, robocizny i materiałów, ponosi Sprzedający.
o Konsument udostępnia Sprzedawcy Towar podlegający naprawie lub wymianie. Sprzedawca odbiera Towar na swój koszt.
10. Sprzedawca jest zobowiązany dostarczyć Towary wolne od wad i jest odpowiedzialny względem Przedsiębiorcy za wady zakupionego Towaru na zasadach określonych w kodeksie cywilnym.